Merhaba kızlar ben yaklaşık 13 aydır gebelik istiyorum 17 aydır da evliyim bu süreçte hiçbir şekilde gebelik oluşmadı yumurtlama takibi yapıldı yımurta büyüyor Çatlıyor hem benim hem eşimin değerleri normal çıktı sadece amh 1.68 o da sınırda tabi onunla birlikte değerlendirilen diğer değerler normal çıktı rahim filmi çekildi o da normal gebeliğe engel bi durum yok demişti doktor ama rahim girişin biraz dar dedi o da engel olmaz dedi bu süreçte letu kullandım 1 defa da çatlatma iğnesi kullandım ama yine olmadı sorunun nerde olduğunu bilmiyorum Haa bide alerjik rinit hastasıyım sürekli ilaç kullanıyorum yani bağışıklık sistemi mi engelliyor onu da düşünüyorum aklıma her şey geliyor ama sorunu bulamıyorum eşim stres kaynaklı olduğunu söylüyor ama stres dahi olsa 1 yılda olmaz mıydı desteklerinize ve yorumlarınıza ihtiyacım var ümidim tükendi artık her ay negatif görmekten