fatmagnydnbkdmr Merhaba sevgili anneler 6 hafta 6 günlük hamileyim. O kadar kötü geçiyor ki günlerim sabahları mide bulantısı gün içinde uykulu haller halsizlik yorgunluk hepsi var. Polis memuruyum rapor alabilir miyim? Bilgisi olan yazabilir mi?
emir05 fatmagnydnbkdmr bende kamuda memurum rısklı gecıyor gebelıgım maalesef. Heyet raporu yazdı doktorum. Ayrıca 40 güne kadar rapor hakkınız bar heyet harıcınde
Zeynep248 fatmagnydnbkdmr benimde ilk hamileliğim düşük riskliydi ilk haftalardan itibaren heyet raporluydum
anstzist Yıllık 40 gün rapor hakkınız var. Alabilirsiniz tabiki. Kadın doğum doktorunuza gidin, verecektir mutlaka
essrgt Ben de ilçede çalışıyorum şehir merkezinde yaşıyorum yolda gidip gelmek çok zorluyor keşke merkeze görevlendirme yapsalar 🥹