4 aydır Diane doğum kontrol hapı kullanıyordum oruçtan dolayıı unuttum hapıda bırakmış gibi oldum Şubat’ın 22 sinde adet oldum 28 nde bittim martın 6 sında tekrar oldum 4 gün sürdü bitti şimdi ne zaman adet olacağım hem onu bilmiyorum hemde gebelik belirtilerini dibine kadar yaşıyorum 3 gün önce kahverengi lekelenmem oldu bir kere arkası gelmedi bugünde bebe time gebelik testi yaptım birşey çıkmadı şaştım sonradan pozitif olma ihtimali varmı yoksa adet söktürücü kullansammı gebelik olsa çıkmaz mıydı