Ben şeker hastasıyım normalde hap kullanıyordum 2.çocuk düşününce doktorum insüline geçirdi gündüz 10ar gece 26 yapıyordum şekerim hep normaldi şuan 7 haftalık gebeyim öğreneli 3 hafta oluyor insülini aynı şekilde kullanıyordum ve ne yapsam şekerimi düşüremedik insülinin yanına birde şimdi glifor kullanıyorum bu seferde 70 80 lere düşüyor çok halsiz kalıyorum yarında doktor kontrolüm var ne olacak ne diyecek hiç bir fikrim yok