Ateş çıkıyor 38-39 lara acile gittim bakmadılar bile antibiyotikte vermediler parol verdiler sadece sol göğsümde bir tarafında kızarıklık ve şişlik var bebeğim göğsü tutmuyor maalesef ne yapmam gerekiyor pompa alsam önerebileceğiniz pompa var mı Mochi lansinoh? Eller serbest iş yapar mı elektriklide vaktim olmuyor maalesef