Durununannesi80 Merveariforal olmazmı ya her kafadan ses çıkıyo ama nekadar zor olursa olsun norml dogum istyrm inşallah allah hayırlısıyla dogurmayı nasip eder hepimize
Busrakrkmz28 Merveariforal Şuanlık bir korkum yok sadece endişe var nasıl olacak neler bekliyo beni o sadece.
Bulut74 Merveariforal 🙋♀️ Korkmuyorum şükür 🤲 ilk hamileliğim de de korkmamıştım. Rahat bırak kendini, doğum dan korkma en acısızı o, sancı sıkıntı 🙄😐
esratrhn Crnarz onlar anlaşılmıyor inan ki. Doğurunca oh bitti diyorsunuz ve bebek heyecanı oluyor. Dikiş kesi basit şeyler. Benim uyuşukluğum geçmişti dikilirken ona rağmen basit birşey. Hiç korkmayın
Hnfvndk Merveariforal sancıdan v.s hıc bıseyden korkum yok sımdılık bızım daha 16 gercı ama tek korkum kesık ve dikiş. Tabıı ınsallah norml olursa 🤲🏻
ZekiyeHasan Ağustos 20 de Doğum yaptım ve gerçekten afedersin poponda sanki bomba patlıyormuş hissi veren çok zor bi olay 😂ki benim sancı Doğum elhamdulillah 2 saatte bitti zaten vajina ağrısını hiç hissetmiyorsun sadece belin ve popon ağırıyor şimdi tekrar hamileyim 🙈😔Haziran sonunda Doğum var inşAllah ha o ağrıya karşı tekrar normal Doğum istiyorum çünkü bir saat sonra kalkıp yürüyebiliyor sun kısacası korkunun ecele faydası yok ama her acının geçtiği gibi o da geçiyor bebeğini kucağına alınca peh unutup gidiyor sancı mış Doğum Muş 😂
Tekmile Doğumdan değil de doğurduktan sonraki süreçten korkuyorum 🙄 başıma çullanacaklar nasıl laf anlatıcam benim kalbimin kırılması kimsenin umrunda olmayacakken benim tek bir lafım la küsecekler laf sokacaklar bla bla bla
Esenn1 Merveariforal Benim ilk gebeliğim 15 haftalığım şu an... doğumdan hiç korkmadım bu zamana kadar o kadar kadın doğurduğuna göre bende doğururum herhalde diye düşünüyorum 😂😂 dışardan çok çıt çıt kırıldım gibi görünüyorum ama dayanıklıyımdır.
GulsahMulayim Esenn1 bende kendimi öyle teskin ediyorum. Doğuran kadınlar nasıl doğurduysa bende elbet öyle doğururum. Doğuran nasıl doğuruyor diye 😂😂
kuzusunun_annesi Korkmuyordum ama doğum yaslastikca nelerle karşılaşacağını düşündükçe endişeleniyorum.. Beni neler bekliyor bilmiyorum bir bilmezlik içinde zamanımızı bekliyoruz ama sonuç mükemmel olacağı için değer mi fazlasıyla hemde