dilaraoner merhaba benim bebeğim son hafta kilo almadığı, nişanım geldiği ve açıklığım olduğu için asiye hoca beni hemen yatırdı doğum yaptığım gün ultrasona girdim ama sormadım ki ya aklıma gelmedi ani bir doğum oldu, ama bir önceki hafta 2800du 36+6da kontrole gitmiştim 37+7de 2950 doğum yaptım, kesinlikle yaparsınız sancı açıklık bir anda oluyor zaten bazen anlamayabilirsiniz de tavsiyem bekleyin kendi sancınız gelmese de en azından suyunuz nişanınız gelir belki en azından bebeginizin kendi gelmek istediği bir işaret olsun :) olmasa da problem değil suni sancıyla denersiniz, bebeğiniz baş aşagı mı ?