Ozgebtn Daisyy000 bende açelya diyorum ama eşim Ece diyor 27. Haftamdayım karar veremedik bir türlü 😃
emosduygos Ozgebtn Açelya 😍💖 bizde Açelya koyacaktık çok istiyordum ben ama bu hafta erkek olduğunu öğrendik rabbim nasip ederse 2. Ci kız olursa Açelya koyacağım çok hoş💖😅
Ozgebtn emosduygos yaaaa sürpriz yapmış size bebiş 😃hayırlısı olsun sizin içinde 🌸 erkek ismi bulmak daha kolay gibi sanki