nurgulllllll sezeryan öcü değil bende karşıt değilim ama normal doğum yapabiliyorsam sezeryan yapmak saçma yoksa tabiki gerekli durumda sezeryan olunur , eşimin kuzeni olan doktor ise bulunduğumuz yerde en iyi hekimlerden biri ve hastası çok güvenilir bir insan durduk yere sorun görse sorun yok demez bunun yanın sıra perinatoloji doktorum da aynı şeyleri söyledi o yüzden ben tereddüt ediyorum