Hulya57 Selam kızlar şimdi bişey danişmak istiyorum sizlere benim 6 gün senelik iznim var Perşembe Cuma Cumartesi bunu kullanmak istiyorum 3 gün memlekete gidip gelcz acil bi işimiz var fakat iş yerim bana izin vermiyor paramdan kes diyorm olmaz DİYo izinden sayılsin diyorum yine olmaz 🙅♀️ diyo napabilirm 3 gün rapor alsam yada 1 hafta istirahat yazdırsam nasıl olur geldigmde bi sorun olurmu işyeri beni işten falan çıkarabilir mi bu durumda 1 ay öncesinden konuştuk müdürle izin vermişti şimdi 7 kişi işten cıktı bi anda eleman yok diyo ben kendimi eşim izinini ona göre ayarlamişti cok moralim bozuldu şimdi
Durununannesi80 Hulya57 ne biçim iş yeriymiş o ya ne emmeye ne gömmeye😂 al rapor ne gerek var izninden gidecek bende bu hafta alacam valla tum gun ayaktayım duranyrm saglık ocagı bile veriyo şirket en az 3 gunu kabul ediyo de yazdır
bebekteyaparimkariyerde Hulya57 raporlu olursan ki gebesin bu olağan bişey seni işten bunun için çıkaramaz ama bir sebep uydurursa çıkarmak için tazminatınıda ödemek zorunda kalır merak etme.
Dyglila Hulya57 raporun olduğu sürece kimse birşey diyemez işten bile çıkaramaz. Olduda çıkardı tazminatını vermek zorunda ayrıca işsizlik maaşıda alırsın. Korkma yani kanunlar çalışandan yana 😊
Hulya57 cansuuhakann bi sorun olur mu geldiğim de beni işten falan atabilirler mi 😞peki 2 senedir burdayım
Gndzz Rapor aldigin için işten çıkarmanın kanunen bi cezası var canım rapor aldigin için işten çıkaramaz seni
Durununannesi80 Hulya57 sikayet etsene 170 i arayıp her hakkını tazminatla alırsın kat kat fazlasını öle bi dunya yok ne acımasızlar onlar
Hulya57 Durununannesi80 o kadarıyla uğraşmak istemiyorum ama hakediyorlar gerçekten hamile bu kadin demiyolar kontrol e bile. Giderken zor izin alıyorum resmen dil döküyorum 2 ayım kaldı DİE sabrediyorum