ilknur3131 Kızlar adet günümden 7 gün önce kan testi verdim. Cuma günü beta 21.76 Pazar günü beta 85.99 çıktı Normal mi ? Lütfen yardımcı olur musunuz ilk gebeliğim korkuyorum
gizay2303 Kızlar ben cuma günü test verdim 213 çıktı bugün farklı hastanede test verdim 273 doktor dedi sağlıklı ilerlemiyor 2 gün sonra tekrar test ver dedi çok korkuyorum düzenli ilerler mi sonuçlar ne agrım ne kanamam var