aysenur220 fgormez Sevcan sarıkaya doktorum genel olarak memnun kaldım 36. Haftada gün verildi 38+2 de sezeryan oldum
crnavgl İlk dogumumu orda yaptım çok memnun kaldım 2. Gebeliğim şuan yine orda yapacağım inşallah. Çok güzel temiz, çalışanlarıda aynı şekilde özel hastane gibi
yase7 crnavgl Beyhekime gidiyorum doktorum gayet iyi ama hastaneden emin değilim şehir hastanesine kabul ederler mi
alya_beren65 Ben de 6 haftalıkken kenan kuzuya gittim 37 haftalığım daha ona gıdıyorum o kadar memnunum ki ondan bende orda doğum yapacam arkadaşım yeni yaptı çok memnun kalmış hastaneden
Gecekusu42 yase7 benim ilk gebelik henüz doğum konusunda tecrübem yok ama doktorumdan çok memnunum şimdilik kontroller gayet iyi gidiyor doğumda nasıl olur bilemiyorum henüz