melisakucuk Gece gündüz sabah akşam durmadan uyuyorum günden geriye 4 5 saat kalıyor günler hızlı geçiyor ve bir şey anlayamiyorum benim gibi olan var mı
vanilya_kokusu_ melisakucuk uyu valla 12 gündür doğum yapmışım uykuya Hasret kaldım ya 🥺🤣 ayakta uyuyorum
yildiz93 melisakucuk ilk 2 ayım uyuyarak geçti bacım demek ki vücudunun uyumaya ihtiyacı var bedenini dinle 🤗
dgngr melisakucuk evet kötü ama zaten ders çalışmaman daha mantıklı. Çünkü ilk 3 ay bol bol dinlenip uyuman gerekiyo bebeğin saplıklı yerleşebilmesi için.
melisakucuk yildiz93 hamile olmasam önce de uyumayı severdim en az 10 saat uyurdum ama hamilelikten sonra 15 saate çıktım en az