Denizz447
16-17.000 tl kadar bişeyler aldım. 1-2 parça kıyafet, puset&bebek arabası, beşik kaldı.
Diğer ay çoğunu hallederim diye düşünüyorum.
Psikolojik olarak iyi değilim, nefes alamıyorum, kilo aldım, uyuyamıyorum vs.
Ama tekmelerini hissettikçe bebeğimin sağlığıyla ilgili korkularım azalıyo. Ve hiçbir zorluk aklıma gelmiyo bile.