Kızlar merhaba . 17. Hafta içindeyim burun tıkanıklığım var zor nefes alıyorum . Çok halsizim kafam hiç kalkmıyor yataktan . Grip oldum sandım ama öksürüğüm falan hiç bi şeyim yok sadece burnum akıyor ve tıkalı . Hamilelik hep bu şekilde inişli çıkışlı mı ya