Selim_Alparslan pcos sadece o görüntüyle konan bir teşhis de değil. Doktorlar da yeteri kadar bilmiyor karşısındakini de az bilgiyle geçiştiriyorlar çünkü pcos kadın hastalıkları hastalığı değil endokrin hastalığıdır. Belirtilerinden biri de düzensiz regl, yumurtadaki kistik görüntüdür bu yüzden bunu gören kadın doğumcu tanıyı herkese yapıştırır bilip bilmeden. Cinsiyet hormonlarına, testesteron hormonuna, insülin direncine, yumurtlamaya, regl düzenine, sivilceye, tüylenmeye, ileride diyabet hastalığına, kalp hastalıklarına kadar risk artmasına sebep olabilecek bir endokrin hastalığıdır. Belki pcoslu birileri varsa diye bilgimi paylaşmak istedim ergenliğimden beri pcoslu olup şuan gebe olan biri olarak:)