23 şubatta sezaryen doğum yaptım. Emziremiyorum bebeğim kabul etmediği için ama sağımla besliyorum günde 5-6 sağım yapıyorum. Bugün 34. günüm ama 2 gündür regl gibiyim. Lohusa kanamalarım tam bitmeden bu başladı. Bana çok erken geldi ama bu kadar erken regl olan var mı normal mi? Sağım da emzirmek gibi çünkü