nisabayraktar0 Haftama girdim bugün ve şiddetli olmayan sağ tarafta yalnızca kasık ağrım var bugünden beri uyandığımdan beri devam ediyor bazı pozisyonlarda geçiyor şiddetli değil ama kendini hissettiren bir ağrı bu haftalarda yaşayan var mı?
zeyn3521 Ben de o haftadan beri çekiyorum . Maalesef doğuma kadar artarak devam edebilir dedi doktor. Siyatik ağrısı şeklinde ilerliyor. Magnezyum atlamadan kullanırsan hafifletiyor.