6.5 aylık bebişim kızlar yumurta sarısı verdim 1 çay kaşığı kadar 2 saat sonra göğsü kızardı biraz kaşınıyordu sanırım elleri sürekli oradaydı kaşımaya çalıştı baya.3-4 saat oldu geçmiş şimdi.Nasıl bir yol izlemeliyim tecrübeli olanlar bi yardım ederse mutlu olurum