Lierac çatlak kremi kullanıyodum çok memnunum hatta iç bacak ağrılarımı bile hafifletiyordu ama çok pahalı eczanede 3 bin lira şimdilerde gratis indirimi var bio oil çatlak için kullanan var mı faydasını gördünüz mü yeni olusan pembe mor yogun çatlaklarım var