@“kedimekim”#p39893merhaba
kedimekim merhaba ben de enfeksiyon cikmadi us de de kasilma görünmedi. Nst de sancılarım hic 20 yazan yere cikmamis bile heo altta seyretmis. Bana sancı yok ama agrin var dikkat et dedi sadece sanırım o yuzden bir sey vermedi. Bugun zaten detaylı günüm orda da soracagim