turkmenoglu Kızlar hala regl olmadım 3 gündür kahverengi leke geliyor peçeteye sildikçe ped doldurmuyor son regl tarihi 23 Şubat dpo 13 çatlama üzerinden 10 gün geçti eğer yerleşme kanamasıysa kaç gün sürüyor yerleşme kanaması yaşayanlar bilgi verir misiniz
merveee3461 turkmenoglu benim silik çizgi vardı testim bugün bende pembe kanama geldi yerleşme kanaması bende bilmiyorum inşallah yardımcı olurlarda bilgileniriz stres yapma dinlen
Csctr turkmenoglu ilk hamileliğimde kahveden kırmızıya döndü test yapmasam adet oldum sanırdım meger düşük riski varmış kanamadan dolayı
pskshk turkmenoglu merhaba benim de aynı sizin tarif ettiğiniz şekilde 5 gündür lekelenmem devam ediyor? Bhcg baktırdınız mı durdu mu lekelenmeler
Mahbuss turkmenoglu Ağustos da kimyasal geçirdim onda yerleşme kanaması yaşamıştım. Dpo11 de kahverengi leke geldi 3 gün sürdü sonra kesildi test yaptım pozitif çıkmıştı
turkmenoglu merveee3461 teşekkür ederimmm insan ister istemez stres yapıyor yaa hakkımızda hayırlısı artık 🩷