Herkese merhaba 37+1 olduk bugün dün akşam ara ara alt taraftan çok fena sancım oldu bi kaç kez gecede ara ara karın ağrısına uyandım sanki gaz sancısı var gibi sabahta adet sancısı gibi bacaklarım sızlıyor ve ilk gebeliğim hiçbir tecrübem yok nolur bilgisi olan yardımcı olsun doğum belirtisi falan mı yada son zamanlar olduğu için normal mi bu durum 😔😔