Muayene ücretleri gerçekten almış başını gidiyor 2-3 ayda bir zam yapıyorlar resmen nst ile birlikte muayene ücreti 3200 olmuş kamu indirimiyle 2700 ödedik ve özel hastane diye gidiyorsun randevu saatinde içeri alınmıyorsun bugün tam 1 saat gecikti muayene süreleri 5 dk bile sürmüyor hemen göndermenin peşinde özele bebeğimi görmeye gidiyorum renkli ultrason verilsin diye yok bebek ters yok bilmem ne göstermiyor diyip kaldırıyor o kadar para veriyorum göstersin diye uğraşmıyor doktor başka bi şehirde kontrole gitmiştim yine göstermemişti ama doktor uğraşmıştı sola dön öksür karnını oynat falan diye Medova da hiç öyle bişey yok uğraşmak istemiyor doktor göstermiyor dönmez diyip kaldırıyor seni yazık yani verdiğimiz paralara