Kızlar bugün regl gecikmemin 9 günü 2 gün önce idrar testi yaptım negatifti daha önce bir gebelik geçirdim belirtileri üzerine kan verdim 0.1 çıkmıştı 20 gün sonra evde kaset test yaptım çok koyu çift çizgi gördüm doktora gittiğimde 7 haftalık gebe olduğumu söylemişti bu ay bütün hamilelik belirtilerim var fakat idrar testlerinde negatif çıktı biraz önce lavabodayken çok açık pembe bir leke gördüm sizce bu yerleşme kanaması mı bu durumu yaşayan var mı