kbroztrk
Erkeklerin %50 x, %50 y kromozomu var. Ama genetik faktörler etkileyebiliyo ve genelde erkek çocuğu olanların erkek çocuğu daha fazla olabiliyo. Kadınla cinsiyetin hiçbir alakası yok. Bizden her zaman x kromozomu alır. Erkeklerde xy vardır. X verirse kız, y olursa erkek olur. Sağa gatarsan ilişki sonrası erkek olur falan hikaye yani.😂