feyzaciim 33 yaşındayım, ilk gebeliğim 4 sene önceydi. Genetik temelli bir hastalık çıkmadı. Endişe etmeyin, ailede genetik hastalığı olan yoksa veya akraba evliliğiniz gibi şeyler yoksa genellikle büyük çaplı şeyler çıkmıyor. Düşük risk geliyor. Fetal de ikili de neticede tarama testidir, tanı koymazlar, sadece risk durumu bildirirler. İkiliyi yaptırıp risk çıkarsa fetale yönlenmek daha mantıklı olabilir.