maco61 asliyorgun Ramazan ali Kılıça gidiyorum başından belli önce erkege gitmek istemedim ama sonra baktım güzel ilgileniyo devam ediyorum. 35. Haftaya girdim nisan 7 de yine randevu var bakalım nasıl olacak
oyuncu96 maco61 Merhaba bende şehir hastanesi takipliyim doktorum İlknur çam 35 haftalık gebeyim doktorum kendisi gün verip sezeryan kendisi giriyor değil mi sizin doktorunuz bilgilendirdi mi bu konuda sizi
maco61 oyuncu96 evet evet eğer aksi birdurum olurp izne çıkmazsa kendisi giriyo ama eğer izne çıkar bişey olursa başka doktora yönlendiriyo veya nöbetçi doktor. Ama şehirdeyse o giriyo. Ayrıca amaliyat günleri var hergün yapmıyorlar