Benim 30+2 oldu, her şeyimi aldım çok şükür gereken. Çocuk için de alınacaklar tamam. Yıkayıp yerleştirmesi ve valiz hazırlaması var ama henüz erken diye düşünüyorum. O yüzden 2-3 hafta sonra başlarım onlara da. İkinci gebeliğim olduğu için biraz daha sürece hakimim 😂🙈