Moz Canım benim kendini kötü hissetme lütfen bunlar normal, bana doktorum sütüm gelmesine ve bebek emmesine rağmen mama takviyesi yap dedi hastaneden çıktığımızdan beri süt+mama ilerliyoruz. Sarılık riski vardı o süreçte emmesi beslenmesi gerekiyordu sürekli emdirdim ve 2 saatte bir mama verdim bir hafta. Sonra çok azalttım mamayı günde 2 ye düşürdüm. Doktora kontrole gittiğimizde söyledim mamayı 2-3 kez veriyorum diye; hayır vermeye devam et emdir ve mama da ver 15 gün böyle devam et dedi. Tabi mamaya alışmasın diye çok sık vermiyorum yine ama doktor ver demişti. Önemli olan şu aşamada beslenmesi, alışma süreci. Her şey rayına oturcak zamanla 🙏