melikmira 26sında yani perşembe günü randevum vardı 8+4 haftalıktım ultrasonda 9+3 ölçtüm 2 hafta sonra gel ikili tarama testi yapacaz dedi 10+5 e denk geliyor yapılır mı yine de
nurellanurrrr melikmira bana doktorum tam 12 de gel,erkenden ölçümler yanlış çıkar üzülürsün boşu boşuna demişti,12 ye kadar beklemiştim
behiyearslan nurellanurrrr ben 11 haftada yapdırdım pap1.76 beta 30.7 cıkdı e nabıza değer normal diyor . Bilen car mı
sudeates0658 melikmira benimde ilk gebeliğim tam 11 de gittim sonuçlarım da normal değerlerde çıkmıştı üçlü taramayı da tam 16 da gittim erken felan demedi doktorumuz 🌸