ozlmozrdl asla yatmak değil yattıkça toparlanamazsın ilk doğumumda acımdan çok yattım dikişlerim iyileşmedi uzun süre yatalak gibi gezdim 2.ci doğumumda anında kalktım yürüdüm hiç yatmadım oturdum eve geldim yemek yapmaya evi toplamaya başladım çok şükür yürümek hareket etmek çok çok işe yarıyor