19 haftalık hamileyim 9 haftadır içerde aktif olmayan kanama alanım vardı o yüzden ara ara kahavrrengi leke yaşıyordum. İki gün önce biraz fazla kek gelip kasılma alınca doktora gitmiştim doktor da bu gelen lekenin o eski kanama alanından çözülüp geldiğini artık içerde kanama alanı kalmadığını söyledi. Vajinal muayenede oldum rahim ağzı uzunluğum 4 cm çıkmıştı ama enfeksiyon gördü mixovul diye bir fitil verdi bu geç fitilin ikincisini koymuştum sabah peçeteye silince et parçası gibi sert bir şey geldi. Kanamam ağrım yok bebek hareket ediyor. Bu gelen ne olduğu hakkında bilgisi olan var mı ?