hghg Kızlar bebeği için pasaport çıkarttıran var mı ? Eşim yurtdışında o yüzden ben tek gitsem randevuya kabul ederler mi ki ? İnternette 2 ebeveyn de olması lazım diyor ama tek gidip çıkarttıranlar da olmuş bizim bir tanıdığımız mesela
burcuo hghg Genellikle iki ebeveyn de isteniyor. Büyük şehirde kabul etmezler muhtemelen, yaptıranlar belki küçük şehirdedir.
hghg burcuo Eskişehir’de yaşıyorum ben ama ilçeye gitsem acaba ilçede tek ebeveyn kabul ederler mi dersiniz
burcuo hghg Belki vekâletle olur ama onu da eşiniz olmadan yine yapamazsınız gibi. Bilemiyorum, randevu almadan girip sorsanız en iyisi olur sanki.
sszeynepss 4 yaş çocuğuma yenileme yapmak için gittiğimde eşimsiz ve çocuğun kendisi olmadan kabul etmediler ertesi gün beraber gittik, nüfusa özel durumunuzu iletin olmadı vekaletle fln olur mu bir danışın isterseniz