Merhaba 8+3 olduk 7+2 gibi gelmişti korktum doktora yazdım muayeneye çağırdı bebek gayet sağlıklıydı progestan başladı iğne oldum, geçti gibi oldu 7+6 da tekrar geldi bu sefer sizin dediğiniz gibi aktığını hissettim doktor tekrar çağırdı, baktı enfeksiyon olmuşum oda yapmış olabilir kan uyuşmazlığı vardı önlem olarak onu da vuralım dedi şuan durdu gibi benimde ama düşünmemeye çalışıyorum