Gnll35 Bugün muayene oldum 2 cm açıklık ve sancılarım çıktı. Çatı muayenesi sonrası hissetmeye başladım. Yatışı kabul etmedim. Ne zaman gelir acaba kızım?
Xaleyeren Gnll35 hiç oturmadan yürüyüş yap benim 2 cm açılmam varken hastaneye gitmiştim eve geri geldim bol bol yürüyüş yaptım sabah 9 da başladı akşam 5.40 da doğum yaptım
Crnarz Gnll35 bizde 36 haftalık olduk ama doktorum 35 haftalıkken 3 hafta sonra gel dedi çatı muayenesi de yapmadı
Sevim010 Gnll35 kızlar bende 36+3 üm vajinamda bir sancı oluyor sanki bacakarası kemiklerim ayrılıyor neden olur bilginiz var mı
Feride959595 Ya bende 36+4 gunluk hamileyim.adet agrisi gibi agrim okuyor kasiklarda bu doguma isaretmi ?
asilsmom Feride959595 bende 36+4 um kasıklarımda agrım var cuma günü kontrolum var cok merak ediyorum durumumu
Vandb Sevim010 ya bende suan o durumdayim kipir kipir vajinaya baski yapiyor.ve kasiklarin yan tarafinda bacagin ordaki kemige bicak saplaniyor sanki ayaktayken tutmuyor biyerim