sevimlimi Yorumunuzu yenı gördüm. Tamda ona randevu aldım 2 hafta sonrası ıcın. Memnun kalmanıza sevındım🙂 doğuma kadar mı gıttınız? Özel hastaneden farkları nedir sizce ?suan 4 haftalıgım 2. Gebelığım. İlkinde özel hastane talipliydim. Bunda Bırde devleti denemek istedim. Doğuma kadar sizce devlete gidilir mi, hatta doğuma bile. Zorluk yaşadınız mı?