Aycicegim bozkurt38 kızımın adı Gökçe 22 doğumlu, şimdi kardeşleri olacak ikiz erkek Gökbey Göktuğ koyacağız inşallah 🥰
bozkurt38 Aycicegim ya gokbey Göktürk uyumuna bayıldım gerçekten sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 🥰
bozkurt38 marlam oğlumda iki isim koydum bunu tek koymayı düşünüyorum ama yakışan birşey olursa neden olmasin
marlam bozkurt38 anladım canım bide şu sorun var bazıları sadece bir ismiyle sesleniyor diğer isim kalıyor