Kızlar ben 31+1 haftalık hamileyim cinsiyetimiz erkek 2 hafta önden gittiğini söylüyor doktorum doğumun nasıl olacağını sorduğumda sana bağlı diyor ilk doğumum olucak açıkçası biraz stresliyim.6 nisanda tekrar kontrolüm var sezeryan olsaydı bu zamana kadar belli olur muydu sizce