Kızlar iki aydır letu kullanıyorum geçen ay 12. Gün büyümemişti 5 gün tekrar ilaca devam ettim 22. Gün çatlatma yapıldı olmadı
Bu ayda 12. Gün 14 mm 3 gün tekrar ilaç başladım 18. Gün 16 mm büyük ihtimal çatlamaz iğne yapmayalım gerek yok dendi
Diğer ay regl 2-7. Günleri günde 3 defa kullanacağım normalde 2 kullanıyordum. İnanılmaz canım sıkkın 2 ayrı doktor takipliyim biri hacettepe infertilite diğeride yine tüp bebek yapan bir doktor. İki doktorda çok büyük ihtimal hamile kalırsın letu ile demişti sürece ilk başlarken ama yumurtam normalde 12. Gün büyümesi gerekirken ek ilaçla zor büyüyor. Bu doktorların asıl işi tüp bebek öyle olsa direkt tüp bebek derlerdi değil mi umut vermezlerdi çok ciddi söyledi ikiside yani çok yüksek ihtimal kalırsın diye. Tabi takdir Allahtan ama insan motive oluyor tabi 🥺aranızda yaşayan var mı diğer ay günde 3 ile büyür mü acaba ya 🥺