seyda_ensar06 Merhabalar bende aranıza yeni katıldım. İlk bebeğimi 2 yıl önce doktor ihmali yüzünden doğumda kaybettim. Daha doğrusu hataları yüzünden ölü doğdu 40 dakkalık müdahele sonucu kalp atışı geldi ama tamamen engelli bir bebek haline geldi. Beyin ölümü gerçekleşmiş bitkisel hayattaydı. 5 ay boyunca makinelere bağlı yaşadı. Hiç çocuk düşünemedim sonra. Ama etraf ve eşimin baskısı üzerine şuan yeni hamile olduğumu öğrendim. Yalnız hala içim buruk. Sevinemedim bile. Bu defa devlete asla gitmek istemiyorum ama durumumuzda iyi değil. Eşim işçi. Ankarada uygun bir hastane iyi bir doktor bileniniz varmı?
cansuuhakann seyda_ensar06 29 mayıs devlet hastanesine git. Hülya kula hanıma. Orası eskiden özeldi. Şuan yarı özel yarı devlet. Hülya hanımda özelken de orada çalışıyordu. Devlet olunca da bişey değişmedi yani. Ona git derim ve güven yani.