HakanKemal kızlar 22 gun sonra sezaryen olacam normalde 30 günüm var ilki sezaryen olunca doktorum 37-38 de almaya karar verdi Aynı yerden mi kesi atıyorlar acaba?
seyrann54 HakanKemal aynı yerden kesıyo canım 4 sezeryanım 1 normal dogumum var ordan bılerek soyluyorum
melisasak35 HakanKemal benim aynı yerden kesilmedi biraz altından 2.ci kesiği attı o doktordan doktora değişiyor
HakanKemal 1cey valla kimi diyor baska yerden diye merak ettim aynı yerden olunca ağrı oluyor mu diye
burcuo HakanKemal Normal iyileşme sürecindeki ağrıyı yaşadım, ekstra bir ağrım olmadı. Hatta ikinci ilkine göre çok daha kolay geçti ve çabuk iyileştim
oykuulku HakanKemal benım dr umda aynı yerden kesılmıycegını ya bıraz altı yada ustunden olucagını soyledı .
tortillam_ Ya benim ilk doğum yapıştırma. Dikiş izi yok incecik çizgi var. İkinci şehir hastanesinde olacak öyle düşünüyorum. Dikiliyormuş orda. HİÇ istemiyorum ama dikişli olunca ağrı çok mu zor mu oluyor bilen var mı?