asliyorgun Esma006 sabah 9 gibi verdim hala çıkmadı. Hemşireyi aradım sordum yarın öğleden sonra gel diyor sinir oldum
btun asliyorgun sağlıkocağında verdiysen bu gece sabaha karşı 3-4 gibi e nabıza düşüyor canım geç çıkıyor hastenye gidip acilden verseydin daha hızlı sonuç alırdın
btun asliyorgun bir kere Sağlıkocağına gittim verdim sabah 9 da o günün gecesi sabaha karşı çıkmıştı gerçekten çok sinir bozucu ver hastanede kafan rahat olsun