fatmabaki Zuleyha07 bende de var normaldir bence çünkü ordaki bağlar yer açıyor rahim büyüyor ama dayanılmayacak ağrıysa doktora görünmende fayda var yüreğini hafifletirsin en azından
sedaelmali Şiddetli ağrı olmadığı kanama gelmediği sürece sıkıntı olmaz ilk haftalar daha yoğundu ağrı batma şimdilerde çok ayakta durunca iş yapıp eğilince ooluyor