
Hanımlar merhaba 14 haftalık hamileyim ikili test sonucum yüksek riskli çıktı sonuçlar şu şekilde
Biyokimyasal triomsy 1:161
Kombine risk 1:1004
Ense kalınlığı 0.76
Papp-a değerim düşük çıkmış 0.47
Sonucu buna yakın çıkıpta bebeği sağlıklı dünyaya gelen var mı düşünmekten kafayı yicem fetal dna yaptıramam maddi gücüm yok lütfen yardımcı olun