merveee3461 Aşırı kasık ağrım var regl olcak gibi değil kan geldi acaba yerleşme kanaması olabilir mi ?
Merveemctgcl merveee3461 benim de 3 gündür bel ve kasık ağrım var ve akıntıyla karışık pembelik de geliyor adetime göre daha çok erken ama düzensizim de bilmiyorum yani acaba yerleşme kanamasından kaç gün sonra testte pozitif çıkıyor
Sevimlianne_adayi merveee3461 teste yap canım ya da kan ver yerleşme kanaması yoğun olmaz zaten korkmana gerek yok önemli olan devam edip kırmızıya dönmemesş
Nims Benim 9 gün gecikmem var bir saat önce çok açık pembe çok az bir lekelenme oldu devamı gelmedi ama çok kötü sancım var sanki olacak gibiyim ne zaman test yapmalıyım sizce
merveee3461 Merveemctgcl onu bilmiyorum bende ilk defa yerleşme kanaması çekiyorum yerleşme kanaması onu da bilmiyorum cuma günü çok silik birsey gördüm sonra bugün pembesi kan geldi yarın sabah yine test yapıcam belli olur hayırlısı ne olursa olsun stres yapmaa