seyrann54 Kızllar dogum yapalı 1. Bucuk sene oldu o gun bu gundur ayda 2 kez regl oluyorum kanamalar yogun bazende agrılı doktor gıttım hormon temız cıkıyo neden olabılır regl vişne çürüğü gibi
Noyimommy seyrann54 bende doğum yapalı7 ay oldu sürekli regl oluyorum bitiyo 4-5 gün sonra tekrar oluyo benimde herşey normal çıkıyo doktorum dengeyi sağlayamamıs daha dedi
seyrann54 deletedmom43191 daha önce rahımde delik oldu soylenmsdı ılac ıle gecmısdı acaba tekrarlamısmıdır onu dusunuyorum
deletedmom43191 seyrann54 farklı doktora git o zaman bu sefer bu yaşadığın sıkıntıyı da söyle ona gore muayene ederler
Noyimommy seyrann54 baska bi doktora da görünmenizde fayda var geçmişinizde de rahatsızılığınız varmıs madem aksatmayın
seyrann54 deletedmom43191 kendisi ıstanbula gttı malesef numara vardı sılınmıs telfnumdan bulamıyorum smdı