zeynep202525 22 haftalık gebeyim hem İstifar ediyorum hem ishalim yoğun sıvı kaybı oluyor dengelenmiyor her hastaneye eğittiğimde sadece serum takıp gönderiyorlar. Ne yapabilirim bunu yaşayan var mı
Susambebis zeynep202525 kızıma hamileliğimde 9 ay kustum canım , öyle böyle seğil günde 10kez falan 🤣 o yüzden normal ama çok zor biliyorum