bsrsy Kizlar merhaba, 36 haftalik olduk her seyimiz tamamlandi cok sukur🧿 ama kundak konusunda kararsizim, yarim kundak almayi dusundum. Siz ne yapmayi dusunuyorsunuz ya da yaptiniz? Hangi markayi tercih ettiniz? Yardimlarinizi bekliyorum🥰