Doğum yapalı 1 buçuk sene oldu hala tek kilo veremedim. İradem hiç yok. Eski fotolarıma bakıp ağlıyorum. Nasıl motive olcam bilmiyorum artık depresyona girmek üzereyim. Ah vah etmekten başka hiç bir icraatim yok. Bir gün spor yapsam ertesi gün bırakıyorum. Ne şekeri kesebildim ne hamur işini. Kan değerlerim de yerlerde. Motive olanlar nasıl yapıyorsunuz? Nasıl iradenizi koruyorsunuz çok mutsuzum hiç sağlıklı hissetmiyorum kendimi 🥺🥺🥺